Puhtaalta pöydältä

17.21



Voisi luulla helpoksi hommaksi, mutta ei!

Olen kovasti viimeaikoina miettinyt, mihin suuntaan haluan blogiani viedä. Tavanomaiset bloggaustavat eivät ole enää inspiroineet tarpeeksi jatkamaan tätä harrastusta. Kaiken maailman kisailut ja arvonnat, kuvien lyöminen perätysten... Tuntuu, että olen jotenkin mennyt siitä yli.

Siitä alkoikin sitten se kriisi.
Millaisen blogin minä haluan?

En tiedä sitä vieläkään, vaikka yritän kovasti miettiä. En kuitenkaan haluaisi lopettaa ja tiedän, että innostus on minulla kaikkien näiden vuosien jälkeen edelleen tallella. Minua kiinnostaisi toki tehdä enemmän opetustekstejä, mutta en halua pyhittää koko blogiani niille. Se tuntuu jotenkin väärältä. Haluan sanailla, turinoida ja höpistä, vähän ehkä näyttää kuviakin aina välillä, vaikka aika hyvään tahtiin olen niitä facebookkiin lykkinyt fiiliksen iskiessä.

Kaikki täytyy tehdä uudestaan. Ulkoasu, sisältö - kaikki.
Pyydän kaikilta kärsivällisyyttä, jos täällä siis enää nokkaansa kukaan näyttää. Huutakaa hep, te pienet uskolliset muusani? 

Onkohan muuten kukaan koskaan tappanut kuvanmuokkausohjelmien takia? Koneeni rempattiin ja en ole saanut aikaiseksi uuden Photoshopin hommaamista. Olen nyhrännyt Gimpillä... no, itseni vihanhallintakurssille sopivaksi opetusmateriaaliksi. Siksi ulkoasuakaan ei kuulu, kun ei pysty. Eikä ole ideaa.

Niin joko mainitsin, että olen vähän hukassa blogin kanssa?


Mites nämä turinat sitten?

20 kommenttia

  1. Hep! Blogista ei kannata ottaa paineita (mutta saa toki! ;) ) ja sen tarvitse olla juuri tietyn lainen. Jos haluat kirjoitella enempi koulutustekstejä, niin sitten kirjoittelet enempi niitä. Tai jos haluat turinoida, niin turise. Kunhan Tapsan söpö punanenä viuhahtaa aina välillä, niin kaikki käy!

    VastaaPoista
  2. Hep! Ja koulutustekstit ois tosi jees :P

    VastaaPoista
  3. Mä niin jaan sun raivon gimpiä kohtaan!!!! Ennen kun mulla ei ollut photaria niin jaksoin sen kanssa vääntää pakosta mutta nyt kun olen päässyt photarin makuun niin gimp saa niin mun verenpaineen nousemaan..

    VastaaPoista
  4. Hep, täällä ollaan!
    Ja voi tappaa, terveisin gimpillä nyhjääjä.. :D

    VastaaPoista
  5. Hep! Minäkin jaan raivosi kuvankäsittelyohjelmien takia. Kärsivällisyys riittää vaikka ja mihin, mutta ei niitten kanssa taistelimiseen. Haluaisin tehdä vaikka ja mitä, mutta njäh.

    VastaaPoista
  6. hui mitä kuvia. ei tosta koirat paljoa kaunistu

    VastaaPoista
  7. Voi vitsit teitä kaikkia!! Kiitos mieltsisti! Kyllä tää vaan kohensi intoa kaivaa se oma tyyli taas esiin!

    VastaaPoista
  8. Hep! Kiva lukea kirjoituksiasi!

    VastaaPoista
  9. Hep! Tää on aina ollu yks mun lempiblogeista!

    VastaaPoista
  10. Hep! Kiva lukea sun kirjoituksia. Yksi toive blogin muokkailuun olisi, että älä poista vanhoja tekstejä! :)

    VastaaPoista
  11. Hep! Koulutusteksteistä ollut meille ihan hurjasti apua ja niitä ois tosi kivaa lukea lisääkin :) Sulla on aivan mahtava blogi ja ihana kirjoitustyyli, sopivassa suhteessa asiaa ja turinoita.

    VastaaPoista

Kiitän kommentistasi jo etukäteen!

Lukijat